Prijzen. De vermelde prijzen zijn inclusief BTW.
Bestellen en eenvoudig betalen met iDeal. Wil je een product bestellen dan doe je dit door het gewenste artikel in het winkelwagentje te plaatsen. Door het invullen van de persoonsgegevens kunnen wij de bestelling snel afhandelen. Voor de betaling kan je gebruik maken van onze iDEAL betalingsmogelijkheid.
De betalingen in de webshop zullen via Stichting Mollie Payments gaan. Op het bankafschrift zal daarnaast duidelijk de naam van Haarindustrie Ugeka BV vermeld staan.
Bevestiging van de bestelling en betaling.
Als wij de bestelling en betaling hebben ontvangen ontvang je hierover een mailbericht.
Geen bevestiging ontvangen?
– Heb je geen bericht maar wel betaald? Controleer dan eerst of het bericht in de Spambox is geplaatst. Wellicht staat het bericht daar.
– Heb je geen bericht ontvangen en is het bedrag ook niet afgeschreven? De bestelling kan dan worden geannuleerd en nogmaals geplaatst. Haarcentrum Ugeka controleert de hele dag door de betalingen en zal een mail sturen met de vraag of wij de bestelling kunnen annuleren of dat je de bestelling toch wilt plaatsen.
Lukt het toch niet via iDeal te betalen? Dit kan liggen aan een technische storing. Bij controle van onze webshop ontdekken wij een niet afgeronde bestelling al snel. Wij nemen dan via de email of telefonisch contact met jou op. Vul daarom altijd het juiste emailadres en telefoonnummer in! Uiteraard kan je het bedrag via uw bank aan ons overmaken. Maak het verschuldigde bedrag over naar: IBAN: NL17 INGB 0000 1723 74 (BIC: INGBNL2A) ten name van Haarindustrie Ugeka BV
Bestellingen vanuit andere landen dienen via de mail aan ons te worden doorgegeven.
Verzenden. Wij verzenden bestellingen door heel Nederland met PostNL (MyParcel). De bestelde producten zullen met zorg verpakt worden en indien mogelijk als één pakket worden verstuurd.
De pakketten worden zorgvuldig en discreet verpakt (alleen onze naam ‘Ugeka’ en ons adres zal zichtbaar zijn ivm onbestelbaar). Pakketten worden verzonden met een Track-en-Trace code. Je krijgt een mailbericht van het verzenden van het pakket met de Track-en-Trace code. Deze kan je volgen vanaf het moment dat het bij PostNL is aangeboden en is gescand.
Volg hier jouw pakket, klik op de onderstaande link en vul de Track-en-Trace-code en postcode in.
Transportkosten Nederland: Brievenbuspakket : € 4,25
Gewicht 0 – 23 KG: € 6,95
Gratis afhalen? Dat kan. Kies dan voor deze mogelijkheid bij het afrekenen van de bestelling. Wij zullen de bestelling voor je klaar zetten. Deze kan van maandag tot en met vrijdag 9.00 tot 16.00 afgehaald worden op ons adres: (Gezondheidshuis) Bosboomstraat 1-G, 3582 KE UTRECHT.
Levertijd. Indien de producten op voorraad zijn zullen wij proberen deze binnen 48 uur te laten bezorgen, na ontvangst van de betaling van de factuur. Is het product onverhoopt niet voorradig word je hiervan via de email of telefonisch op de hoogte gebracht. Bestellingen geplaatst in het weekend of op feestdagen zullen de eerst volgende werkdag door ons worden beantwoord en verwerkt. Let op: De pakketbezorging van PostNL is dinsdag t/m zaterdag tot 21.30 uur.
Indien een pakket niet kan worden aangeboden wordt deze 7 dagen op een PostNL-locatie voor u bewaard. Je krijgt bericht op welke locatie jij jouw pakket kan afhalen. Daarna wordt deze weer aan ons geretourneerd.
Nalevering. Mocht een product onverhoopt niet voorradig zijn word je door ons gebeld. Meestal ontvangt je het pakket dan, compleet, enkele dagen later. Is dat echter niet mogelijk dan kan dit in overleg met de klant, zonder extra kosten, nageleverd worden. In overleg kan de bestelling dan ook worden geannuleerd en het aankoopbedrag worden terugbetaald.
Annulering. Heb je de bestelling geplaatst en betaald maar wil je deze toch annuleren dan kan dat voordat wij het pakket bij de post hebben aangeboden, wij betalen dan het gehele aankoopbedrag inclusief portokosten terug. Bel of mail ons daarom zo snel mogelijk. Heb je de bestelling te laat geannuleerd en is het pakket al verstuurd, dien je het voldoende gefrankeerd aan ons te retourneren. Indien wij na bevestiging van de bestelling binnen 8 dagen geen betaling hebben mogen ontvangen, dan kunnen wij jouw bestelling zonder tegenbericht annuleren. Uiteraard zullen wij altijd eerst contact met je op nemen en informeren of je de bestelling toch wenst te ontvangen.
Retourneren. retourneren van Turbans en mutsjes kunnen om hygiënische redenen niet worden teruggenomen of worden geruild. Retourneren is alleen mogelijk als Haarcentrum Ugeka in gebreke is gebleven, bijvoorbeeld foute levering of bij beschadiging. Neem bij twijfel contact op met Haarcentrum Ugeka.
Indien je in overleg het artikel wenst te retourneren zonder dat Haarcentrum Ugeka in gebreke is gebleven, zijn de portokosten voor heen- en terugzending van het pakket voor de klant.
Haarcentrum Ugeka zal de kosten voor de porto voldoen als Haarcentrum Ugeka in gebreke is gebleven. Het retour-etiket krijg je per e-mail als PDF in de bijlage. Druk dit af op een A4-vel en knip het uit. Voeg een bericht toe met de afzender en reden van retourzenden, – Plak het pakket goed dicht, – verwijder oude labels, – plak het verzendlabel op de doos en je kan het gratis aanbieden op PostNL lokatie.
Let op: wij vragen om jouw begrip; artikelen kunnen alleen worden geretourneerd als ze ongebruikt zijn, onbeschadigd en in nog verpakt zijn in de onbeschadigde originele verpakking met etiket. Mocht blijken dat het geretourneerde artikel beschadigd is ontvang je geen nieuw exemplaar. Waardevermindering dient door de klant te worden vergoed.
Let op: stuur een pakket nooit ongefrankeerd naar ons terug. Ontvangen wij een pakket met strafport dan zullen wij de die kosten op jou als afzender verhalen.
Wat te doen bij een klacht? Klachten daar ben jij en zijn wij niet blij mee en wij zullen onze uiterste best doen je zo snel mogelijk te helpen. Toch iets niet naar wens? Neem dan binnen 14 dagen contact met ons op. Stuur een mail en leg ons de opmerking of klacht voor. Wij zullen de mail binnen 3 werkdagen beantwoorden en proberen samen tot een oplossing te komen.
Onze klachtenprocedure kan je per mail aanvragen bij Haarcentrum Ugeka. Deze sturen wij dan zo spoedig mogelijk toe. Downloaden kan ook.